Sosyal Medya Dili
dil sosyal medya
Sosyal medya dili inanılmaz derecede çeşitlidir. Bazı kelimelerin Hindu mitolojisinde kökleri vardır, diğerleri ise günlük konuşmada kolaylık sağlamak için kullanılmıştır. Örneğin "avatar" gibi kelimeler, bir kişinin bir resim veya heykelcik biçimindeki fiziksel tezahürünü ifade eder. "Biyo" gibi diğer terimler, bir kişinin hayatının kapsamlı bir tanımını ifade eder. Ve "takipçi" veya "arkadaş" gibi kelimeler beğeni ve hayranlıkla eş anlamlıdır.
Sosyal medya dilinin kullanımı, hedef kitlelerinin güvenini ve katılımını kazanmak isteyen markalar için hayati önem kazanmıştır. Araştırmalar, tüketicilerin% 72'sinin sosyal medyada markaları takip ettiğini ve% 27'sinin bu sitelerde varlığı olan markaların daha fazla güven uyandırdığına inandığını göstermiştir. Ayrıca, kullanıcıların% 64'ü marka yorumlarının ve görüşlerinin satın alma kararlarını etkilemede önemli bir rol oynadığını söylüyor. Bu nedenle, markanın iletişimini destekleyen çeşitli dil türlerini anlamak esastır.
İfadeler, sosyal medyanın ortaya çıkmasından çok önce kullanılmıştır. Dijital çağda profesör Scott Fahlman, ifadeleri ciddi ve eğlenceli mesajlar arasında ayrım yapmanın bir yolu olarak tanıttı. Bu fikir kısa sürede popüler oldu ve birkaç ay içinde emojiler çevrimiçi konuşmalarda görünmeye başladı. Bu görüntülerin insanların yaşamları üzerinde bir etki yaratmaya başlaması an meselesiydi. Bununla birlikte, sosyal medyayı iletişim için kullanan insanların sayısının artmasıyla birlikte, bu görüntülerin burada kalmak için burada olduğu açıktı.